عاشقان فرهاد مجیدی

عاشقان فرهاد مجیدی

من ان گلبرگ مغرورم که میمیرم ز بی ابی ولی با ذلت و خاری پی شبنم نمیگردم

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


فرهاد در دو راهی عشق و تصمیم!/ یک بازیکن به خاطر «مجیدی» از فهرست کنار می‌رود

حمید رضا عرب - «فرهاد مجیدی به استقلال بازخواهد گشت». این خبری است که علی فتح ا... زاده اعلام می‌کند. اما چرا مدیرعامل باشگاه استقلال با قاطعیت این خبر را رسانه ای کرده است؟ تا اتفاقی نیفتاده باشد حاجی فتح ا...زاده از آن دسته افرادی نیست که خبرهای قطعی بدهد.



گویا حرفهایی رد و بدل شده است. راوی می‌گفت مدیرعامل و کاپیتان سابق یک ساعت تلفنی با هم درباره بازگشت گفت و گو کرده‌اند. گفت وگویی که به سرانجام رسیده و مجیدی به فتح‌ا... زاده قول داد به استقلال برگردد. اما آیا فرهاد پای قولش می‌ایستد؟ حرف مجیدی این بار حرف است یا اینکه مانند دفعات پیش حرفها به همین حرف ختم می‌شود؟
می گویند مجیدی بعد از اینکه به خانه امیر قلعه نویی رفته تا حدودی نرم شده است. دوروبری های او هم دیگر آن مواضع همیشگی را ندارند و به فرهاد توصیه‌هایی درباره بازگشت کرده‌اند. البته فرهاد با اعلام خداحافظی‌اش تا حدودی بازگشت خود را دشوار کرده است. او چند وقت پیش اعلام کرد دیگر نمی خواهد فوتبال بازی کند و در بیانیه‌ای اعلام خداحافظی کرد. او اکنون در دوراهی عشق و تصمیم قرار گرفته است. استقلال به نوعی دلبستگی ها و عشق فرهاد است و خداحافظی تصمیمی که چند وقت پیش اعلام کرد. فتح‌ا... زاده برای اینکه فرهاد را بیشتر برای بازگشت ترغیب کند به او قول داده در نیم فصل بازیکنی را از فهرست کنار بگذارد. البته مدیرعامل استقلال می‌تواند راه دیگری را هم پیش بکشد و بازیکنی را جانشین فریدون زندی نکند تا فهرست همچنان باز بماند. و آنگاه آمدن فرهاد مجیدی به استقلال ممکن خواهد شد. حتی احتمال دارد مجیدی آن چنان ترغیب بشود که در نیم فصل به استقلال برگردد و به جای 4 بازی 17 بازی برای استقلال انجام دهد و پس از آن از میادین خداحافظی کند.
می گویند موافقت امیر قلعه نویی با جدایی فریدون زندی از استقلال اساسا از همین جا نشات می‌گیرد. گویا امیر قلعه نویی این کار را کرده تا راه بازگشت فرهاد باز بشود. البته امیر قلعه نویی کارها و اقدامهای دیگری را هم انجام داده است. شنیده ها از صحبت تلفنی او با مجیدی هم حکایت دارد. می‌گویند میرشاد ماجدی‌بانی شده و روزی با مجیدی تماس گرفته و بعد گوشی تلفن را به امیر قلعه نویی داده است تا فرهاد و امیر با هم گفت و گویی داشته باشند. حالا باید روزها را انتظار کشید. روزهایی که چندان طولانی هم نیستند. نیم فصل دوم بزودی از راه خواهد رسید و فرهاد مجیدی می‌تواند با یک تصمیم عجیب دیگر همه را شگفت‌زده کند. فرهاد عجیب و غریب رفت و حالا می‌تواند عجیب‌تر هم بازگردد. به هرحال وقتی پای استقلال وسط می‌آید فرهاد می‌تواند استقلال را بهانه کند و هیچ کس هم از او ایراد نخواهد گرفت که چرا پس از خداحافظی دوباره به میادین برگشتی...


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: houman.shayan تاريخ: دو شنبه 15 آبان 1391برچسب:مجیدی,عکس,اخبار,مطلب,حاشیه,فرهاد مجیدی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

salam houmanam 17 salame injaro vase tamame ssihaye iran sakhtam makhsoosan asheghaye capitan farhad

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to farhadeesteghlali.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com